Pogoji poslovanja

Splošni pogoji spletne trgovine Metroshop so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1).

S spletno trgovino Metroshop (v nadaljevanju tudi »trgovina«) upravlja podjetje Lone Wolf d.o.o, Lozice 24d, 5272 Podnanos, matična številka: 8244006000, davčna številka: SI58986693, ki je tudi ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju tudi prodajalec ali Metroshop).

Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine Metroshop pravice in obveznosti uporabnika in trgovine, ter urejajo poslovni odnos med Metroshop in kupcem.

Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi. Splošni pogoji poslovanja so na vpogled tudi na prevzemnih mestih Lone Wolf d.o.o.

 

Dostopnost informacij

Metroshop se zavezuje, da bo kupcu še preden ga zavezuje pogodba ali ponudba, zagotovil naslednje informacije:

  1. podatke o podjetju Metroshop (ime in sedež podjetja, matična številka),
  2. kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta: lonewolfmetro@gmail.com),
  3. bistvene lastnosti artiklov (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami) ter rok veljavnosti tega podatka,
  4. dostopnost artiklov (vsak artikel, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
  5. pogoje dostave artiklov (ter način, kraj in rok dostave),
  6. cene, ki morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano ali že vsebujejo davke in stroške prevoza in druge dajatve, ter rok veljavnosti tega podatka,
  7. način plačila in dostave ali izpolnitve, ter rok veljavnosti tega podatka,
  8. časovno veljavnost ponudbe,
  9. rok, v katerem je možno odstopiti od pogodbe in pogoje za odstop (opis pravice do odstopa v skladu s 43.č ZVPot; v primerih, ko potrošnik v skladu s 43.č členom ZVPot nima pravice do odstopa, je o tem izrecno obveščen),
  10. pojasnilo postopka s pritožbo, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

 

Naročilo

Kupoprodajna pogodba med Metroshop in kupcem je v spletni trgovini Metroshop sklenjena v trenutku, ko Metroshop kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o statusu njegovega naročila (z naslovom: potrditev prejema naročila). S tem postanejo vse cene in drugi pogoji, kot izhajajo iz oddanega naročila, fiksirani in veljajo tako za Metroshop kot za kupca. Kot kupec velja oseba s podatki, kot so navedeni ob oddaji naročila. Kasnejše spreminjanje podatkov o kupcu ni mogoče.

Kupoprodajna pogodba (t.j. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku Metroshop.

 

Načini plačila

Metroshop omogoča naslednje načine plačila:

  • z gotovino ob prevzemu
  • s plačilno oziroma kreditno kartico (MasterCard®, Visa, Visa Electron)
  • s Paypalom

Kartično plačilo ob dostavi je možno:

  • GLS - stranka lahko s kartico plača ob prevzemu paketa od GLS. V primeru, da prejme paket na dom, lahko (v večjih mestih) preveri direktno pri pošti, ki ji dostavi paket, preveri ali je možno plačili s kartico direktno pri dostavljalcu. Stranka lahko pokliče tudi pomoč za stranke GLS, kjer pridobi te informacije.

Pri plačilu s kreditno kartico preko spleta nas v primeru preklica naročila ali spremembe načina plačila s stani uporabnika obvestite na lonewolfmetro@gmail.com za kreditiranje kartice ali vračila kupnine.

 

Izdaja računa

Metroshop po dostavi naročenih artiklov kupcu pošlje tudi račun in sicer v pdf formatu na e-naslov kupca. V primeru osebnega prevzema na prevzemnem mestu prejme kupec natisnjen račun za nakupljene artikle ob njihovem prevzemu. Kupec prejme račun za vsako ločeno naročilo ali ločeno odpremo znotraj naročila posebej.

Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom ter podano obvestilo o pravici do odstopa od pogodbe.

Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.

 

Cene

Spletna cena

Spletna cena velja za vse registrirane uporabnike Metroshop, ki so Lone Wolf d.o.o. zaupali svoje podatke. Registriran uporabnik Metroshop postanete z registracijo v spletni trgovini kot član Metroshop ali enkratnim vpisom v spletno trgovino kot gost Metroshop.

Vse cene vsebujejo DDV, razen če je izrecno napisano drugače.

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.

Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji.

Popusti, promocijske kode ipd. se praviloma ne seštevajo. Popust pri posameznem artiklu in promocijska koda se seštevata.

Vplačana sredstva po darilnih bonih, bonusih in predračunih se ne obrestujejo. Darilnih bonov in kod bonusov za popust ni možno menjati za gotovino.

 

Plačilne in kreditne kartice

V primeru plačila s plačilnimi ali kreditnimi karticami veljajo še naslednji pogoji:

  • plačnik (podatki v računu uporabnika) mora biti ista oseba ali organizacija, kot je lastnik plačilne ali kreditne kartice,
  • po potrditvi prejema naročila ni možna sprememba vsebine naročila oz. končnega zneska naročila, razen izjemoma z odobritvijo Metroshop.

 

 

Postopek obveščanja o nakupu

  1. Metroshop naročilo

Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. Članu Metroshop so na spletni strani Metroshop vselej dostopni izčrpni podatki o statusu in vsebini naročila. Metroshop naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Metroshop lahko za preverjanje podatkov ali zaradi zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Pri dobavi artiklov, ki jih Metroshop nima na zalogi v lastnem skladišču, je Metroshop izključno vezan na dobavo s strani svojega dobavitelja in na čas, v katerem lahko ta dobavitelj dostavi artikel do Metroshop. Prek elektronske pošte Metroshop kupca sproti obvešča o ažurnih podatkih v zvezi z dobavo artiklov. Če je dobavna doba zelo dolga in kupec ne želi čakati, lahko kupec to sporoči Metroshop, ki bo artikel odstranil iz naročila in vrnil kupcu morebitna že vplačana sredstva, ostale artikle iz naročila pa po izbiri kupca ali dobavil ali pa celotno naročilo storniral. Če dobavitelj za artikle, pri katerih je navedeno, da so na zalogi pri dobavitelju, Metroshop ne potrdi dobavljivosti naročenih artiklov najkasneje do izteka dveh tednov od dneva oddaje naročila, lahko Metroshop naročilo kupca zavrne iz razloga, ker artikel pri dobavitelju ni na razpolago. Z dnem zavrnitve naročilo kupca preneha veljati. Metroshop ne prevzema nobene odgovornosti za škodo, ki bi nastala zaradi daljših dobavnih rokov ali zaradi nedobave artiklov, ki jih Metroshop nima na zalogi v lastnem skladišču, razen v kolikor bi jo podjetje Metroshop ali oseba, za katero je podjetje odgovorno, povzročilo namenoma ali iz malomarnosti..

  1. Naročilo je odpremljeno/Naročilo je pripravljeno za prevzem

Metroshop v dogovorjenem roku artikel pripravi, odpošlje oziroma pripravi za osebni prevzem in o tem po elektronski pošti in SMS sporočilu obvesti kupca. Metroshop v elektronski pošti pouči kupca tudi o politiki odstopa od pogodbe, kam se lahko obrne v primeru zamude pri dostavi in kam se lahko obrne v primeru pritožbe.

V primeru, da se kupec pravočasno odloči za preklic naročila, mora prodajalca o tem nemudoma obvestiti po e-mailu na naslov lonewolfmetro@gmail.com. Če se zgodi, da je naročilo že odpremljeno, pošiljko kupec zavrne dostavni službi.

 

Nakup za pravne osebe

Postopek nakupa za pravne osebe je popolnoma enak kot za fizične osebe, le da v prvem koraku izberete opcijo račun na podjetje in potrdite strinjanje s pogoji poslovanja. Če ste že nakupovali na podjetje, ga le izberete iz svojega arhiva. Za posamezne artikle, ki so na voljo za nakup na prevzemnem mestu, izdaja računa na pravno osebo ni možna.

Če želite račun na podjetje, sprejemate pogoje poslovanja, ki veljajo za podjetja. Glavna razlika je v možnostih odstopa od pogodbe: podjetjem, samostojnim podjetnikom in drugim pravnim osebam omogočamo vračilo dobavljenih artiklov v okviru garancijskih pogojev. Naštete pravne osebe nimajo možnosti odstopa od pogodbe v 14 dneh od prevzema artikla brez razloga, kot to velja za potrošnike (fizične osebe).

Spletna trgovina Metroshop pravnim osebam omogoča naslednje načine plačila:

  • z gotovino ob prevzemu (omejitev gotovinskega plačevanja do 420 € z DDV)
  • s plačilno oziroma kreditno kartico (MasterCard®, Visa, Visa Electron, BA Maestro, Diners club)
  • s Paypalom

 

Pravica do odstopa potrošnika od pogodbe

Potrošnik (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo artikel za namene izven svoje pridobitne dejavnosti) ima pravico, da v 14 dneh od prevzema artiklov prodajalcu sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema artiklov.

Odstop od pogodbe potrošnik sporoči na e-naslov prodajalca: lonewolfmetro@gmail.com. Odstop od pogodbe je možen tudi preko telefona, ustno, pisno, ali preko obrazca za odstop od pogodbe (obrazec se nahaja spodaj).

Obrazec za odstop od pogodbe artiklov je uporabnikov na voljo: KLIKNITE TUKAJ

V primeru odstopa od pogodbe potrošnik prejeti artikel vrne ali po pošti na naslov skladišča podjetja: Lone Wolf d.o.o., Lozice 24d, 5272 Podnanos.

Potrošnik artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.

Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila artiklov (ki se v primeru pošiljanja obračunava po ceniku dostavne službe in je odvisen od tega ali gre za pošiljko/paket/tovor). Artikel je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 30 dni od poslanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa).

 

Odstop od pogodbe ni mogoč za blago:

  • za blago ali storitve, katerih cena je odvisna od nihanj na trgih, na katera podjetje nima vpliva in ki lahko nastopijo v roku odstopa od pogodbe;
  • prav tako odstop od pogodbe ni mogoč za brivnike, depilatorje, strižnike, zobne ščetke, oblikovalce brade, dodatke za britje, laserske odstranjevalce dlačic, strižnike nosnih/ušesnih dlačic, prirezovalnike dlačic na telesu, dodatke za nego zob, dodatke in nastavke, osebno nego, otroške pripomočke in vse vrste ušesnih slušalk, ki niso original zapakirani oz. je bil odstranjen varnostni pečat ter nakazujejo uporabo izdelka
  • blago, ki je zaradi svoje narave neločljivo pomešano z drugimi predmeti;

 

Vračilo opravljenih vplačil vključno s stroški dostave (razen dodatnih stroškov zaradi izbire vrste dostave, ki ni cenovno najugodnejša ponujena standardna oblika dostave s strani podjetja) bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik (kar je najbolj običajno s plačilom na transakcijski račun), razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugačnega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.

Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil koriščen bonus, koda za popust ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Uporabniku se vrne le vplačani znesek. Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in vrne uporabniku kot darilni bon, vplačani znesek pa se vrne uporabniku.

V izjemnih primerih, ko artikli niso vrnjeni v skladu ZVPot, lahko potrošniku ponudimo odkup artikla z ustrezno odškodnino, ki jo z zapisnikom določimo ob vračilu. Odkup z znižano vrednostjo se upošteva ob potrditvi potrošnika po elektronski pošti. Potrošnik omenjeno odkupnino koristi izključno ob naročilu drugega artikla enake ali višje vrednosti.

Pri vračilu kriptografske denarnice, ki je varnostno kriptografska naprava, in zanjo lahko zagotavljamo vse lastnosti, ki jih ponuja le v primeru, da jo potrošnik prejme originalno zapakirano, si na podlagi 43. b člena ZVPot pridržujemo pravico do uveljavljanja zmanjšanja vrednosti do 80 % v primeru vračila tega izdelka.

Pravico do vračila kupnine v primeru uveljavljanja garancije in neskladnosti natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov (neuradno prečiščeno besedilo).

 

Izjava o skladnosti

Kupec lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova neskladnosti, če o neskladnosti obvesti prodajalca v dveh mesecih od dneva, ko je bila neskladnost ugotovljena. Prodajalec odgovarja za vsako neskladnost blaga, ki obstaja ob dobavi blaga in se pokaže v dveh letih od dobave blaga.

 

    Kako se preverja primernost artikla?

    Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu. 

     

    Varnost

    Metroshop uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil. Metroshop v te namene uporablja 128-bitni SSL certifikat, ki ga je izdala za to pooblaščena organizacija.

     

    Varovanje osebnih podatkov

    Metroshop se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika v skladu z Uredbo (EU) 2016/679 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 27. aprila 2016 in ZVOP-1.

    Uporabnik se mora zavedati, da je dolžan spletnemu trgovcu posredovati svoje osebne podatke v pravilni in resnični obliki, prav tako je dolžan spletnega trgovca obvestiti o spremembi svojih podatkov. Uporabnik s sprejetjem teh pogojev potrjuje, da so osebni podatki, ki jih je navedel, pravilni.

     

    Komunikacija

    Metroshop bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje, in v skladu z določili ZEKom-1.

    Oglasna elektronska sporočila Metroshop bodo vsebovala naslednje sestavine:

    • jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
    • pošiljatelj Metroshop bo jasno razviden,
    • različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,
    • jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
    • željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo Metroshop izrecno spoštoval.

    Oglasna sporočila Metroshop bodo jasno razvidna in jasno ločena od iger in tekmovanj.

     

    Omejitev odgovornosti

    Metroshop se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih spletnih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da Metroshop ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo Metroshop kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od pogodbe ali zamenjavo naročenega artikla.

    Metroshop ne odgovarja za vsebino mnenj o artiklih, ki jih napišejo obiskovalci. Metroshop mnenja pred objavo pregleda in zavrne tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so neprimerna, zavajajoča ali žaljiva. Metroshop ne odgovarja za informacije v mnenjih in se omejuje od kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz podanih informacij v mnenjih.

    Metroshop ima možnost odstopa od pogodbe le, če se ugotovi očitna napaka (46. člen OZ). Kot očitna napaka se šteje napaka v bistvenih lastnostih artikla in vse zmote, ki se po običajih v trgovini ali po namenu strank štejejo za odločilne ter jih Metroshop v primeru vednosti ne bi potrdil oziroma sklenil pogodbe. To vključuje tudi očitne napake v ceni.

     

    Pritožbe in spori

    Metroshop spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Metroshop se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb.

    V primeru težav se kupec s podajalcem Metroshop lahko poveže po elektronski pošti na lonewolfmetro@gmail.com. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova lonewolfmetro@gmail.com. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

    Metroshop se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniških sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora, kar je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si Metroshop prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

     

    Izvensodno reševanje potrošniških sporov

    Skladno z zakonskimi normativi Lone Wolf d.o.o. ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

    Metroshop, ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na elektronski povezavi:

    https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL

    Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

     Splošni pogoji veljajo od: 10.11.2024